Thursday, July 23, 2009

dulu aku kutuk sekarang aku suke

aku tak tau pe masalah aku, tapi aku slalu kutuk rumet aku dgr lagu ni. bagi aku mula-mula lagu ni cm nonsense jek.....tapi bile hari-hari aku dengar aku dh tangkap syok lak....haru-haru


so aku nak share lagu ni dgn korang yang mungkin berminat ngan lagu ni...
k so,kite layan................


APA LAGI-BONECA


kau membuat aku terpinga2
mengenangkan tentang kita
hari demi hari bersilih ganti
aku disini tetap menanti

apa bisa
tuhan terus begini
menahan rasa sakit di hati
dah ku cuba melakukan segalanya
namun kau masih begitu
saja....

apa lagi yang kau mahu dari ku
telah ku berikan segala
namun masih ada tak kena

apa....
apa....
apalagi yang harus ku buktikan
lelah sudah ku meratapi
hanya utk meyakinkan mu

apa....
apa lagi yg perlu ku lakukan
katakan saja kpd ku
agar dpt aku teruskan
hidupku...


apa lagi....





TUNJUKKAN AKU-BONECA

muzik dari jiwa
lagu dari hati
cerita sempurnama
canda dan menangis
belum ku selami
caturan terjadi

lelah dipukul badai
apa mungkin terlerai...


oohh ohh ooh

soalan tersendu
balas hampa bisu
tuhan, tunjuk sesuatu
apa dia yg satu itu?
tunjukkan aku

apa bisa ku cinta
kamu seperti mana
aku dicinta kamu
aku dijaga kamu
atau kamu terlalu
indah buat diriku
beda dari diriku
aku pun tak menahu

soalan tersendu
balas hampa bisu
tuhan tunjuk sesuatu
apa dia yg satu itu?
tunjukkan aku

apa bisa ku cinta
kamu seperti mana
aku dicinta kamu
aku dujaga kamu
atau kamu terlalu
indah buat diriku
beda dari diriku
aku pun tak menahu

apa bisa ku cinta
kamu seperti mana
aku dicinta kamu
aku dijaga kamu
atau kamu terlalu
indah buat diriku
beda dari diriku
aku pun tak menahu

apa bisa ku cinta
tuhan tunjukkan aku

Boneca-Apa Lagi.mp3


Boneca-Tunjukkan Aku.mp3

No comments: