Thursday, September 3, 2009

Sudah terlewatkah aku??????

Pejam, celik,pejam, celik....rupe nye dah lama aku x update blog ni.Kesian kat die dah lama tuan die tak amek peduli kn.Bukan sengaja tp ada masalah sikit. Masalah???masalah pe???cube story sket.

Biasalah sebagai seorang blogger yang bergantung hidup siber dengan wireless neh terpaksa lah menerima hakikat bahawa keadaan line wireless nie sukar untuk dijangkakan.

Ok....kome pn xnak lah membuang masa & nak smbung entry yang seterusnya.


Em....dah 9 hari berlalu hari kemerdekaan negara tapi aku blom sempat nak post apa2 pn penghargaan aku terhadap kemerdekaan ini. Xpe2 memandangkan sekarang masih lagi dalam bahang bulan kemerdekaan walaupun dah kian jauh aku tetap nak ambil kesempatan ni untuk ucapkan SELAMAT ULANGTAHUN KEMERDEKAAN YANG KE-52. 1 MALAYSIA. Rakyat didahulukan percapaian diutamakan. Yeah...merdeka. Semoga kemerdekaan negara yang dikecapi ini akan kekal merdeka selamanya. Kurangkan kontroversi demi kemerdekaan negara ye.

Ha...sebelum tertinggal, kt bawah ni ada 1 ilustrasi buku hasil karya aku sempena Sambutan Kemerdekaan Yang Ke-52 yang dibuat pd jam 2.30 pagi sebelum dihantar esoknya...hehe mmg last minute pny kerja. Walaupun tak cantik dan sederhana je tapi aku tetap berpuas hati.


No comments: