Sunday, September 13, 2009

Kegembiraan terpancar

Kegembiraan itu adalah hak semua insan. Kegembiraan yang dimiliki adalah satu anugerah yang tidak terhingga. Ku syukuri nikmat ini.




Holla.....


Hari ni banyak sangat benda yang nak crite. Even benda ni adalah crite semalam tapi it's was a precious moment for me... Sweet memory that will always remind. Firstly aku dikejutkan oleh KU ku untuk pergi ke kelas. Ada kerje untuk hias kelas n buat banner katanye.

Wawa: Amy bangun me.....jom pegi klas

Amy : Erm...

Wawa: Bangun me...cepat

Aku pun gosok2 mata lalu tertidur semula...hehe(mesti KU ku bengangkan,liat btol). Tapi xsampai 5 minit kemudian cha cha datang kejutkan aku lagi.Hehehe...Aku pun dengan separuh rajin bangun membersihkan diri. Sampai je kat klas trus jadi semangat bile tengok muke sume classmate yang berseri2 tu. Erm ni ada gambar-gambar time kiteorang buat keje untuk santapan semua.














Ingat lagi x dlm entry aku yang lepas ada wish birthday kat someone kan. Ha...semalam roomate dye ada buat 1 surprise bufday party untuk dye.Sweet sangat. Untung anne dapat roomate yang sweet cm2. Wups....roomate aku pun sweet jgk mcm laici dalam tin. Nama dye fatin.Huhu.... Dye pn ada buat gak surprise party utk aku tp xbleh nak post gambar kat sini coz x sesuai...huhu

Mesti anne suke giler smalam kan. Siap bergambar lagi.Em...ni gambarnye...sweet x???















Ok...back to the topic.Semalam kita orang enjoy sangat walaupun kena buat banner n hias kelas sempena pertandingan bulan kemerdekaan.Siap main bunga api lagi. Walaupun kejap je tapi puas sangat sebab main ramai-ramai. Terkenang lak zaman muda-muda dulu(time sebelum umurku menginjak ke angka 20-an hehe). Bunga api tu KU ku yang sponsor. Thanks wawa.







2 comments:

profD AL Atas said...

perh...hensem gile aku pky cosplay..akkakakkaa..mcm tiong man..

amie said...

ha'ah mmg sebijik cm tiong man pasni bleh r gnti die kt hospital bahagia tampoi2 kn...hahaha