Wednesday, September 21, 2011

Oh MEE SIPUT!



PERGHHH!!!

1 ungkapan yg akan terlepas dr mulut selepas merasa MEE SIPUT sekali cecah sambal fuhhh...b'feluh2...hehe, kalo tanpa sambal takat ok jek la...

memang marveles , sambal kicap dia tu yg kick, kepada yg tak tahan pedas, curah sikit2 jek dah oke, tak pun main cecah je...(mcm sy hehee). 1st time jumpe bende ni time nk naik tren kt Kluang tp mak cik2 xnk jual. Aritu dpt jugak merasa bila cik Najwa Frankenstein Nasir bersusah payah bwk dr Yong Peng n yg latest di bwk oleh cik Shalina Yunos dr Segamat lastweek... Mmg best...thumb up!

10 comments:

En. W said...

sedapnya! nak sikit!!
amboi, Cik Amelia, mana pergi?? Rindu nak baca blog Cik Amelia tahu!! :P

amie said...

tdk ke mana2 ad shaja, cuma mungkin masa tdk mengizinkan :)

Nizam said...

Baru ni tengok mi siput

Saya Nadi said...

makanan istimewa d negeri johor. Mee Siput ni adalah Mee Kuning yg telah d lingkarkan spt lingkaran "Ubat Nyamuk" then di keringkan @ d Jemur d bawah cuaca panas. Kebiasaan ambil ms beberapa ari utk betul2 kering, bergantung pd cuaca. kemudian setelah kering, boleh lar ia d goreng, ketika goreng 2 mee siput 2 akan kembang.. rasanya rangup dan lebih enak di makan bersama sambal kicap.

p/s: klu xsilap ada yg paggil mee sanggul.. :p

amie said...

Nizam:mst cuba nih..tp kt pahang xder lah kene g johor..hehehee

Saya Nadi:btol2...nmpk je mcm mee biasa tp rsa nye sedap...

ahsfantasy24 said...

Weh..
mcm best ja..
wt meh cni skit nk rase, huk3~

Real Steel said...

amie, ada lg x ??? nk jgk..

entah said...

mcm keropok je... crispy ea??

Cik Gadis ^^, said...

:: i follow u , u follo i balik . hehehe ::

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL