Sunday, January 8, 2012

2012


Assalamualaikum =)

Lama sudah x update blog...heheee apa khabar ye reader2 semua...harap nye sihat2 lah ye. Em, kenapa letak pic 2012? Aha..sbnr nye nak cakap 2012 ialah bakal menjadi tahun yang paling bermakna. Sebab 2012 merupakan final year aku sbg trainee teacher after 5 n 1/2 years in Kuala Lipis. Byk dh kenangan yg tercipta di sini. Dari sorg bdk hingusan sampai lah dh jd sorang bakal guru yg baik insyaAllah. After CNY ni akan bermulalah perjalanan hidup aku sebagai guru praktikum pulak. Tempat nye jauh di Jerantut. Tapi apa2 pn syukur Alhamdulillah semuanya dipermudahkan Allah. Doakan aku tabah menempuhi tahun akhir di IPG Kampus Tengku Ampuan Afzan. Trima kasih ditujukan khas buat semua rakan2 PISMP Pendidikan Seni Visual Ambilan Januari 2009 atas persahabatan kita selama ini. Diharapkan persahabatan ini bukan lah hanya untuk setakat ini, tapi bairlah buat selama-lamanya =)

7 comments:

ahsfantasy24 said...

sahabat untuk selamanya,
kau dan aku sahabat untuk selamanya!
hehe mie ko dapat praktkum kat mana??

En. W said...

Selamat kembali Cik Amelia,
lama sungguh tak nampak tahu.

Ingatkan tahun paling bermakna sebab dah nak berumahtangga :P

Apa-apa pun, selamat mendidik anak bangsa :)

oh, jurusan Pendidikan Seni Visual?

En. W said...

Oh ya, cantik hiasan blog yg baru ni. Mesti cantik dan manis macam Cikgu Amelia :P

amie said...

ahsfantasy2a:trima kasih ye, dpt praktikum kt jerantut di sk.ppptar

en.w:trime kasih ye

En. W said...

oh, Cik Amelia dah tukar gambar profail fb
Gambar dengan adik beradik ya? Ramainya, ada 4 orang!

Quesiera said...

slmt bpraktikum amy...smoga nt jd pndidik yg kental & sabar mendidik anak2 bangsa... ^___^

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL