Friday, April 1, 2011

Anak Murid Koi :)

Assalamualaikum semua...Hai blogger-blogger yang awesome. Petang ni koi nak update tentang permata hati di tempat skolah koi praktikum..hehehehe tetibe ckp pahang kn...pada hal orang penang. Tak pe kata orang masuk kandang kambing mengembek masuk kandang rimau mengaum, tapi awas jangan berani-berani masuk ya. Ok bak to da topic. Permata hati di tempat skolah aku praktikkum. Masuk sem ni aku sebagai seorang bakal guru perlu menjalani 1 amalan profesional yang dipanggil praktikum. Ni adalah praktikum fasa 1 yang perlu dijalani selama 1 bulan ye bermaksud 4 minggu. Aku dapat skolah yang dekat je ngn IPG. Nama skolah ni Sekolah Kebangsaan Relong dalam daerah Kuala Lipis. Majoriti budak-budak kat sni sume nye ckp gune koi, keh, kome, deme n loghat nye agak sukar ye utk faham bagi pertama kali. Tapi lepas 1 minggu da ok dh. Dh siap ckp gune kome-deme lg ngn cikgu-cikgu kat situ....hehehe tapi cikgu tu ckp aok kene makan ikan patin lebey dket ni...huhuuu Em...ni la anak-anak murid koi...

l
l
l
l
v







ni aini aqilah


farahiyah tgk apa2?

ngah hafal sajak ke??


yg ni hariz


ni adam..tgh buat pe2?

ini nuha
ni wahida...sgt nakal..huhuuu

faslina n izzati
budak cun ni siti aishah
yg ni fatin nazihah


iskandar buat peace

ni athfin..ank cikgu ariza

ni haikal tengah bersandar santai...


yg ni koi x ingt nama dia..hehe

yang ni jannah
yg ni sarudin ngn iskandar
ini nama nye saiful

Ni plok view kt hujung padang skola koi...chantek kn...gua bama namanya. setiap pg mesti koi rse nk pandang jek gua tu...sejuk rasa...damai sgt...

6 comments:

Anonymous said...

Aini Aqilah??
slmt bukan Nur Aini Rashidah, hehehe :P

wawamagic said...

u live in lipis skrg, shud use 'keh' dulu. hahahahah~

amie said...

anonymous:uish...siapakah gerangan tuan hamba...siap tawu nama penoh lg...mencabar minda sy...

wawamagic:heheheehe...sj nk bg sdp ayt kalo gune keh cm peliks...huuu

SaRa_wo Sensei said...

haaa...sek prktikal saya ialah
Sek Keb Gua...
Yeahh..
hahaha

Anonymous said...

baiqlah, abg nk habaq mailah ni
wahai Si Amelia

abg ni kawan kpd Aini, dan dia panggil sy sbg Abg (nama saya). p tny dia beghapa ghamai umat dia pggl Abg dlm UIAM ni, Hahaha :P

hat tu jelah yg abg nk habaq.. kalau masih musykil, nnt abg + Sdr. dlm pesbuk, tu pun kalau sudilahkan??

Anonymous said...

dan satu lg, jgn biaqkan diri hgpa diselubungi misteriiiiiiiiiiiiiiii!!!