Thursday, March 17, 2011

.::Sedetik Lebih::.

Tanggal 14 Mac 2011 jam 11.22 malam iaitu bersamaan hari isnin.My Mr.Gulabatu ada dedicate kn 1 lagu ni utk aku...hehehehee tajuk die Sedetik Lebih nyanyian Anuar Zain. Ala yang OST cite Hikayat Merong Mahawangsa 2. Skali dengar tros aku jatuh ati ngn lirik die...mmg jiwa lah lirik die...terharu sangat-sangat bile dengar lagu2...mendayu-dayu beb..huuu ni la lirik lagu tu...



Tajuk :Sedetik Lebih

Nyanyian: Anuar Zain


Setiap nafas yang dihembus

Setiap degupan jantung

Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan

Dalam tidur dan khayalan

Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang

Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu

Kerana kau beri erti hidup

Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan

Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia

Asal masih adanya kamu


*kt sni ada video klip die Sedetik Lebih , try lah dengar..kompem x nyesal..huhuhuuu...btw dgr kate nye citer2 pn best gak...nk kne p tgk nih...

3 comments:

atikah said...

hikayat merong mahawangsa memang terbaik! gi tengok sebelum anda nyesal.. ekekekeke

amie said...

si Bulat...ko ke...aku ingt kn sape lah bulat tuh...huhuhuuu

Unknown said...

kekekeke~ so sweet u know