Monday, November 23, 2009

Penang I'm Back....hehe

Yesss....at last i'm home.Although a bit late than others, i'm still happy. I've arrived just now about 10.30pm at Penang Terminal, Butterworth. Seronok sangat2.....
Sblm balik rumah sempat lagi pekena char kuey teaw sungai dua yg dirindui slalu hehe...
Em...knp balik lambat ye? Sebenarnya kome pegi ke klantan 2 hari. Ada pertandingan Monodrama anjuran Dewan Bahasa dan Pustaka Wilayah Timur. Walaupun x dapat jd johan tp pengalaman yang dikutip sepanjang program sangat berharga. Kitaorg dapat nombor empat so dapat lah RM500. Hadiah tempat pertama RM3000, tempat kedua RM2000, tempat ketiga RM1000 dan saguhati RM500. Majoriti peserta yang masuk pertandingan ini memang dah biasa berlakon pun so no wonder lah kalau diorang menang. Lagi pun dorang memang dah banyak kali pun masuk pertandingan macam ni dah kire macam dikategorikan sebagai profesional lah...hehe...Apa-apa pn tahniah kepada saudara Mat Ayie sebab berjaya membawa watak yang sangat mengagumkan dimata ku... Kepada semua krew, usaha penat lelah anda tidah sia-sia....Akhir kalam TAHNIAH bua semua sama ada yang terlibat secara langsung mahu pun tidak langsung.

3 comments:

LIPISLADY said...

Assalamualaikum, tahniah kerana menang no 5, heheh taun depan cuba lagi yeee...

kasutburuk said...

insyaAllah...thanks ya..

kasutburuk said...
This comment has been removed by the author.